Bilder!

Okej... Igar satt jag vid datorn i over tva timmar med bilderna... men det ville inte helt enkelt...men NU kommer dem!

ENJOY!

Chile killen med den ''lilla'' hoppande ormen...

...Chile killarna med den lilla hoppande ormen...

En av gatorna i Mérida

...Calle 23 en Mérida...

Kolla in krokodilen på andra sidan vattnet ;)  Detta var under ridturen i Los Llanos

...Kolla krokodilen pa andra sidan!...

Mercado Princípal

...Mercado Princípal...

På väg hem från Los Llanos... Anderna... :)

...Anderna...

...Calle 24...(Jakera Posada ligger i slutet på denna gatan, jämte El teleférico)

...Calle 24, avenida 8...I slutet pa denna gatan ligger Jakera Posada och aven Teleferico...

Mercado Princípal

...Mercado Principal...

Lite suddig, men man ser ändå alla krokodiler på strandkanten...

...Bilden ar lite suddig, men man ser alla krokodiler som ligger pa strandkanten... 

Pinjatas

...Jag vill sla sonder dem och fa godiset :D  ...

En annan herrelös vovve... ''Dingon'' :)

...En av alla herrelosa hundar... ``dingon``... 

Mercado Princípal

...Mercado Principal...

Jakera Posada

...Jakera Posada...

En av alla herrelösa vovvar...

...Yttligare en herrelos hund...

Pirayor!

...En piraya, nagon?...

Frida, Regina och jag... Inja och Frida :)

...Frida, Regina och jag / Inja och Annika pa campet i Los Llanos...

Jag, Annika, el gato, Inja och Frida på campet i Los Llanos

...Lite mork... men: jag, Annika, el gato (katten), Inja och Frida... (Los Llanos)

Vårt rum på campet...

...Vart rum pa campet i Los Llanos...

Ödemarken i Los Llanos...

...Los Llanos, pa anakonda jakten...

Laguna Mucubaji, på väg till Los Llanos.

...Laguna Mucubaji...

SÅ JÄVLA BRA BILD!!! :D (mega nöjd!)

...Ar sa sjukt nojd med denna bilden... Kolla hur asnan skrattar...  ;)

krokodil i en liten vattenpöl... de var överallt!

...En lite krokodil tittar upp vid vattenytan...

Chile killen med mini krokodil...

...Chile  killen med mini krokodilen...

Frida och Jag på anakondajakten

...Jag och Frida (Los Llanos)...

relativt död krokodil...

...En relativt dod krokodil...

Annika, Harold, Saffron & Frida på anakonda jakt

...Annika, Harold, Saffron och Frida pa anakondajakten...

...På anakonda jakten...!

...Det var fan inte latt att komma fram...!

Urgullig hundvalp... på väg till Los Llanos.

...En urgullig liten hundvalp....pa vagen till Los Llanos...

I jeepen på väg till Los Llanos :)

...I jeepen pa vag till Los Llanos...

Här drar de fram anakondan!

...Har drar de fram anakondan...

Hela gruppen :)

...Hela gruppen samlad! Annika, Inja, Saffron, Regina / Harold, Frida & jag...

Anakondan och vi :)

...Anakondan och vi...

Papegoja på campet i Los Llanos...

...En antagligen blind och allmant konstig papegoja som vacklade omkring pa campet i Los Llanos...

Här brottas de med anakondan...

... ''Ja! Vi fick den!''...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback