Veggie.

Hemma.
Dagen på jobb var rätt långdragen, men Ok. En Kristianstad och en Helsingborg. Sen var Cookie så snäll så jag fick sluta.
Så då var det hem och bya om, handla... Så tråkigt. Men nu är frysen full med grönsaker, Qourn och soja färs.
Sen köpte jag någon annan sorts soja färs som var torr vara. Kan säkert bli gott, den dagen jag väl ska laga mat.
Pallar inte idag dock... Nope nope.
Måste lära mig massa Vegetariska recept... Får surfa ut på nätet och se mig omkring...

Efter det mediterade jag en stund, sedan gick jag och la mig.. Är så trött!
Sov till 19... tydligen, trodde jag ställt klockan på 18, men men... När klockan väl ringde så fick jag för mig att hon var 4:45 på morgonen och jag skulle jobba.. så tanken var "neeeeeeeej, jag orkar inte!"...

Sitter nu med samma huvudvärk som jag haft de senaste två veckorna... börjar bli jobbigt nu... och tabletter vill jag inte ha... för de kommer inte hjälpa till slut... *suck*

Nyår imorrn ja... INGEN aning om vad som sker då. Förutom jobb igen på morgonen...
Nått förslag? Bring em'!

Men nu i nästa vecka ska jag leka med Sandra igen! :D Hon ska fixa mina ögonbryn... färga och göra jämna och fina. Så trevligt det ska bli. Hon är så Jeffla duktig!
Klippte mig hos henne i fredags... Bara topparna... vill ha typ 2 dm till på längden innan jag är nöjd. Sen klagade hon över hur torrt mitt hår är... Så jag köpte massa Matrix produkter.
och jag färgade mitt hår igen. Intensiv toning. Blev jätte bra.

Aja, nu ska jag återgå till mitt skiss block och mina kolpennor.
Tack å hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback