Övrigt.

Jag har blivit så frälst av musik... Det är ju helt underbart...!
Hur man kan hitta bättre musik än F.O.B eller Jack's Mannequin... det förstår jag inte...!
...Äntligen har jag också fått lite Neverstore musik. Tänka sig att jag gått utan deras underbara musik sedan Pier Pressure?

Jaja...
Jobb för fullt.. Känns som om jag aldrig är ledig. Och det kan nog bero på att jag knappt ÄR ledig!
Jag var ledig i fredags. Sedan jobbar jag hela helgen. Lördag, söndag och måndag...Sen är jag ledig en dag till... Följt av 4 dagars jobb, om jag inte minns fel. Sen, wow! En ledig helg! Awesome!

Trivs på DSB iallafall.. massa härliga och kramgoa arbetskamrater.
Hans fick mig dock att tänka i flygvärdinna banor... Det dalar fram och tillbaka...
De ska visserligen öppna en grundkurs för flygvärdinnor här i Malmö nu till våren... Minsta ålder var typ 23 dock... men men...
Sen undrar jag ibland om jag någonsin kommer känna mig redo för att återgå till skolan...?
Jag vill så gärna plugga sjuksköterska... sen sjukhus engelska OCH spanska...!
Sen jobba med MSF i Afrika och Sydamerika. Lovely.

Jaja... Nästa helg blir det väl den planerade bowlingen. Blev ju inget förra helgen på grund av diverse orsaker.
Men jag ska ändå spöa skiten ur Johan och Johan :)

Sitter på jobb i tristess just nu... 6:23 står uret på. Jag har fått ett pass utlagt idag! Imagine that! Men klockan 11:08!!! Sitta här och häcka fram tills dess. Får hoppas Cookie har något vettigt att sätta upp :)
Annars ska jag fråga om jag kan åka med Johan till Köpenhamn nån tur...! Bara för att liksom! ;)

Fy tusan vad jag vill köpa en ny kamera. en riktigt bra och fin NIKON eller CANON kamera...!
Jag håller på att kolla för fullt nu i mellandagsrean... men de som är intressanta kommer ändå upp i 6000... och uppåt. Then again... Kanske borde spendera lite extra denna gången och verkligen få en fiiiin en! Faktiskt!

Jaja... nu ska jag fördriva min tid med något annat.
Pussel!

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Ha en underbar söndag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback