lördag.

...Hmm... Ja, jag har fått vara statist i en TV serie iallafall... även om jag aldrig får betalt för det...  Tsss... Väldigt snällt.
Ska man inte betala folk så behöver man inte lova nått...!

Oh well...
Får hålla extra i pengarna jag har så jag får dem att räcka...

Ikväll ska jag åka till Karlskrona och vända. 17:08-00:32... Måste alltså cykla till jobb igen... Med en cykel som knappt har luft i bak hjulet... Man kanske skulle skaffa sig en cykel pump? Naaajs.

Igår var en sån kväll igen... Då jag satt och tänkte på precis allt... Jag tänker inte gå in på några detaljer här... Det gör jag i min andra blogg... Den som ingen mer än jag har tillgång till...
Där bara jag har tillgång till mina tankar...

Malin sms:ade igår att hon antagligen hittat ett nytt stödhem till Trean. Ska bli skönt... Så jag kan få sova i min säng igen...
På måndag ska jag ta mina kissar till veterinären... Får hoppas att jag hittar :P~

Sitter och ser på The Lord of The Rings... Drömmer mig bort till Nya Zeeland... jag hoppas verkligen jag kommer dit nästa höst... även om det bara blir NZ... så vill jag dit... Äntligen få träffa Mikey... Och komma iväg på vår road trip. Ska bli så jävla kul :)

Har precis ätit vitlökssill och curry sill som jag köpte på AGS med Sandra i torsdags... Den smakade faaaaan.
Däremot var sillen på julbordet på bowlingen i tisdags god. Så jag har fått i mig tillräckligt med god sill i år trots allt...

Jaja... kan det inte bara bli ett nytt år nu... så man slipper allt jul snack...

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback