Grååååååå.

Eftersom du ber så snällt Anna...   :)

Heeeej, var det ja...
Nu har tiden stigit in i årets depressions månad... och om bara några ynka veckor är det depressions afton osv...
Jaja, jag jobbar en hel del så jag ska inte behöva påverkas allt för mkt...

Fest hos Johanna igår, det var kul, även om alla kände alla utom jag ungefär.. Men så är det med familje/nära vän fester helt enkelt.
Men, jag stack rätt tidigt... Orkade inte mer helt enkelt... *suck*

Borde egentligen plugga på en massa från jobb nu, men jag orkar bara inte ta tag i det... Orkar inte ens gå till affären och fylla kylen...
Vill bara ligga i soffan med mina spinnande katter hos mig och se på TV...

Sprängande huvudvärk är också en faktor till att jag inte vill någonting... och vädret så klart. Depressions månad!

Men jösses vad tacksam jag är för mina katter. Älskar dem mest i världen. Helt underbart att ha dem innanför dörren och hälsar på mig när jag kommer hem... och spinnandes på huvudkudden på natten...
Och all komedi de tillför när de ska leka.... Mina charmtroll!

Min vänner box kom i förra veckan... så jag har spenderat en hel del fritid åt att titta på vänner - igen... Lovely.
Men i veckan har jag också spelat in alla program jag brukar se... så jag har en hel del att kolla på idag...

Nu ska jag försöka få fram dammsugaren och städa. Om katterna lärt sig något, så är det att skita ner. Speciellt i köket. Skit kul! Att äta torrfoder ur skålen går ju liksom inte... Nej nej, man ska slå med tassen i skålen så maten flyger ut över golvet, sen ska man "jaga" några bitar innan dem kan ätas.. men så är det också bara kul en viss tid... så det man inte äter upp, det ligger kvar. Underbara djur ! :)


Heeeeeeejdåh!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ber snällt? Jag vet inte vilken värld du kommer ifrån eller lever i men jag anser att jag klagar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback