Adoption.

Hejsan,

Ja nu har jag bestämt mig. Jag ska adoptera båda mina ögonstenar. Före detta Zac och Ronja. Men nu har jag gett båda nya namn.
Rajah passade inte in på Zac trots allt, men nu har jag slagit fast vid två fina namn.

Ronja är numera Yazhi - Som betyder "den lilla" på Navajostammens språk. Och Zac är numera Kenzington, men kallas Kenzo.
De är så söta så.
...Trean är...fortfarande trean helt enkelt.

Så skönt med helg nu. Kan ÄNTLIGEN får vara sjuk!
Har gått på tabletter hela veckan... 4-5 om dagen för att orka...
Hade första övningsåket igår. Först Köpenhamn och tillbaka, sen Helsingborg och tillbaka.

Idag hade vi däremot Karlskrona och tillbaka... Det är väldigt kul, men hjärnan känns som gojs med alla saker man sla ha koll på och kolla efter osv...!
Men men. Två kontrollavgifter på två dagar. Gött.

Det ska bli härligt att komma ut själv sen i nästa vecka...
Även måndagens övningsåk kommer bli bra. Då åker jag själv med Remi som Instruktör.
Har också fått två pass klara till nästa helg. På lördagen är det till Karlskrona... och på Söndagen är det en massa turer till Köpenhamn och en tur till HBG.

Mår så jävla pyton...så jag ska tacka för mig nu och lägga mig i soffan och se på film.
Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback