TVÅ RUM FFS!

Nu kanske jag äntligen kan få flyttat...!
Ska kolla ett rum på tisdag och om hon som hyr ut det godkänner så kommer jag flytta in så snart jag får...!

Härom dagen fick jag yttligare ett erbjudande om rum i lägenhet... så om det inte blir Lorensborg så blir det Amiralsgatan...
Det är min gamla klasskompis Danijela som hyr ett rum av en tjej och hennes kompis ville hyra ut...!

Jag dödade i förrgår den största jävla spindeln jag sett!!!! Den var OVANFÖR min säng. Jag står inte ut med alla dessa äckliga djur längre!!!

....Har jobbat inatt...
Och nu vid....ja... innan 11 någon gång så hör man ylande och skällande och gnällande....
Christine har åkt någonstans ja....
Så det blev inte mer sovande då, nej...!
Får hoppas hon inte ska någonstans i eftermiddag så jag får några timmar till...

Men samma roliga öde väntar imorgon tydligen.... Då hon har tid vid 11 IGEN någonstans... *sigh*  Men men... ska inte jobba efter det iallafall... DÅ SKA JAG KOLLA RUMMET!!!

Tänkte börja packa idag...
Rensa lådor lite.... I brist på annat....

Har pratat med toy boyen Roy på jobb... han letar efter en 2:a nu på Jägersro där han nu bor i en etta...
Och han sa om han hittar en så ska han säga till fastighets...byrån(?) att jag vill ta över hans lägenhet...!
Man kan ju hoppas...!

Nä....hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback