The good, and the bad...

Can you believe it??
JAG HAR FÅTT EN LÄGENHET! Och JAG SKA FLYTTA OM EEEEEEEEN VECKA!!!

...Bara för att jag valde exakt rätt tillfälle att skicka ett all-mail på jobb... Och dagen efter hade jag två samtal på mobilen...
Dock kopplade jag inte till att det var svar angående lägenhet!
"...Det är ett Öresundsbro nummer... men det är inte Håkan eller Damian... vad fan vill dem, liksom??" :P~

Och ja visst!
En som heter Eva hade en släkting som skulle flytta ihop med pojkvännen och skulle precis till att lägga ut en annons på Blocket... Men NU FICK JAG DEN ISTÄLLET!!!

Var och tittade på den igår och jag blev bara så kär.... Den är så unerbart fin...!
Det är först och främst i andra hand... Men med chans att ta över den...!
En stor etta på 46 kvm, och 3800:-/månaden inkl. värme, vatten och kabeln TV med ComHem.
Ska fixa bredband så snart som möjligt och en fast telefon...
Fixade hemförsäkringen idag...

...Det ska bli riktigt kul att möblera och inreda... För när jag flyttar in kommer jag bara ha sängen och mina lådor... Men men...!

Ska bli en del shoppande på Jysk och IKEA.
...Och eventuellt Blocket...

Hittade en skit häftig soffa där för någon dag sedan... men den är säkert borta nu... :(
Men men...


Såå... Nu är det ju något positivt som har hänt...
Och då ska ju klart andra saker hända som gör att man har väldigt svårt att njuta av denna enorma lycka...! :'(
*sigh*


...Jobbade natten med Nana banana och Nasse Nasim... Det var riktigt skoj...! Kul att jobba natt med ungdomar...
Dock var det asahole night nu i natt... bara idioter som kom förbi i princip...
Får hoppas det blir lugnare i natt... Men det är jag och Nana banana igen på Norra sidan, så det är bra :)
Sen är jag ledig två dagar... Ska packa ihop rummet helt och hållet... Kanske måste bort och köpa någon mer flytt låda... Får se...!

Men... Nu ska jag snart lägga mig... Är så sinnessjukt trött...!
Sov ända till 14 idag... det var så underbart! Totally lovely.


..... JAG SKA BO SJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLV FFS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback