Sömnlös i Seattle...?

...Nä, men i Malmö...
Värsta natten på länge...
Och försöket att sova nu i eftermiddag var allmänt onödigt...
Och om några timmar ska jag jobba natt pass...
Lika bra kanske... kan ju ändå inte sova...

Allmänt illamående...hela tiden också...
Ont i magen.... ont i huvudet och yrsel... *sigh*

Hur länge till ska man orka ?
Inte nog med allt detta... det är ett helvete... värre än innan att hitta något annat... Känns omöjligt just nu...
Alla annonser man kontaktar är det redan "jätte många som visat intresse"...
Hemlös snart?
...Nejdå. Det finns tunnor. *Tänk på Phoebe Buffay i Vänner*
Jag kan också börja skriva låtar.... som hon gör "Smelly cat"....

..."Smelly barrel"... jag känner en hit låt komma...


....Absolut ingenting planerat imorgon. Tyvärr... Men på måndag ska Sandra klippa mig... Sen ska jag till Nybro på kvällen...
Övningsköra fram till fredag...Sen är det hem och mer jobb...

Stone   [Me]   Hard place


Hej....d...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback