Note to self...

Note to self: Hur bra det än kan verka... Så tro inte på det. Du blir bara besviken....


Kanske inte blir något med rummet hos Johannas pojkväns mamma... Får veta det imorrn...
I så fall ska jag ta rummet på Amiralsgatan... 1000 kronor dyrare, men so be it...!
Jag får bo där och leta vidare under tiden...
Men jag ska inte förvänta mig någonting... inte ens lite...  nothing. nada. zip.

Denna dagen har bara gått fel....allt....känns så... blev inte alls som tänkt...
Den enda trevliga stund var när jag träffade Tim igen... och Chili... och pratade spanska med de panflöjt spelande indianerna från Ecuador...
Och allt det skedde på typ 1 timme... you do the math on the rest of the day...

....Måste lägga mig nu.. men är inte ens lite trött... men jag har två helvetes pass de kommande dagarna...
10 timmar om dagen....dela ut analys papper till folk som passerar på bron...
...Det finns en anledning att man har sommarbarn... låt dem göra sånna saker... BAH!
Hade jag bara haft ett skåp med lås så hade datorn följt med så jag kunde sett filmer på rasterna.. men nej.


Jaja...






hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback