Mysterious thing....time...

...Hela tiden undrar jag om jag gjort mitt livs största misstag...
Kan inte sova... Då tankarna bara flyger iväg... kan inte äta... då jag ständigt mår illa...
Kan inte vila i tankarna då de jagar mig som ett hus blir hemsökt...

Jag vet att jag inte är den människan jag är menad att vara... och jag vill inget hellre än att hitta mig själv... och jag vet att bara jag kan göra det... Det kan låta egoistiskt i andras öron... men jag måste fokusera 100 % bara på mig. Ta reda på vad jag vill. Hur jag ska klara det. När...och varför....
Jag har så många frågor som jag vill ha svar på...

Men hela tiden kommer samma undran tillbaka. Gör jag fel?
Som Kelly Clarkson sjunger....

"...I'll spread my wings and I'll learn how to fly... I'll do what it takes 'til I touch the sky..."

"...I'll take a risk, take a chance, make a change....and breakaway..."

.....Jag tar åt mig alla skuldkänslor som finns där ute och gräver ner dem inom mig... och det faktum att jag har sårat någon som jag älskar så högt är nog det värst att behöva leva med...

....Life just isn't fair... 
Hur kan det vara så orättvist att vissa människor går genom livet met allt på en silver tallrik och allt är en dans på rosor... och andra måste kämpa med allt de gör...?

Den lyckligaste tiden i mitt liv?
När jag träffade -honom- i Kenya. Kunde inte tiden bara frusit fast där. Just där.


Nej, jag har inga nyheter i mitt så otroligt händelserika liv (känn sarkasmen)...
Nybro imorgon.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback