Mörkt...

Då var man mörkhårig igen. Fan så mycket bättre...


.... Mörk i huvudet ? Mörk i hjärtat ? Mörk i själen ?
Det blir inget annat än fel... Det går inte att göra saker som gynnar en själv... För man sårar alltid någon...

...*suck*...


Gör jag rätt...? Det är så jävla mycket osäkerhet...


....Det var en person som kastade sig framför ett tåg idag i Burlöv... Mina tankar gick direkt åt en person... Det var rätt uppenbart...  Sorry, but it was...!

Ibland undrar jag när nästa går...
Men allt mer ofta så inser jag hur idiotiskt det är... Men IGEN, jag hade sluppit göra fler val i livet...
Hade tagit slut på all smärta som omringar mig nu... och som jag orsakar för andra...
Göra livet lättare för andra....

Så dumt. Men vid ett tillfälle som detta så får tankarna flyga precis vart de vill. No matter what.
...Det är lika svårt för mig det här... Om inte svårare...  Tro på det. Tack.



.......................................KAN DET INTE VÄNDA NÅGON JÄVLA GÅNG?????????????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback