längst, längst, längst ner i tunneln.... ett ljus???


Mysigt. Så otroligt mysigt. Det var behövligt... Tack så mycket... Fantastisk.



Är tillbaka i Arlöv... *sigh*... Ska snart leta  mig in i stan och hämta moppen... Sen kanske hitta vägen tillbaka också ?

Mycket körande i veckan... Önskar bara att det var överstökat nu...

Kanske kommer flytta till Lorensborg... Eller nått...
Min kompis Johannas pojkväns mamma bor i lägenhet där och kan tänka sig hyra ut ett rum...
Då är det väl dags att packa igen...!
...Jag har så mycket skiiiiiit.... Ska nog gå igenom mina lådor igen... och dem är säkert fyllda med spindlar och ja, ja vet inte allt...KUL!

Nä... nu ska jag in och trängas med folk i Malmö... Malmö festivalen...!
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anna

OK.. jag har fixat facebook nu. Men fattar inte hur jag gör ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback