Killer insomnia...

Tanken var väl att jag skulle kunna sova idag... eftersom jag bara sovit 6 timmar sedan i fredags....
Men nu sitter jag här ändå... och stirrar upp i taket... Känner mig för svag för att röra på mig över huvud taget...

Även om jag vet att jag inte kan sova så vet jag att om jag sätter igång en film så kommer jag definitivt inte att kunna sova... På gott och ont det där...


Annars så går lägenhet letandet åt helvete också.
Var inne på blocket och kontaktade nästan alla som letade efter del i boende om de har lust att dela... och jag och en tjej som heter Elin letar nu efter en trea tillsammans, men det är inte heller så lätt... bevisligen...!
Hon är 22 och ska plugga till sjuksköterska i Malmö och är från Jönköping... Verkar väldigt trevlig.

Det kommer dock aldrig in något nytt på blocket... inte mer än sånt som inte är intressant så klart...

*suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback