...jag saknar...

*Sigh*...
Inget rum på Lorensborg. Blev inte av helt enkelt...
Inget rum på Amiralsgatan. Sandra fick det.

Nu väntar jag på att eventuellt få erbjudande om rum i kollektiv... Kanske?
Jag ska även söka på en lägenhet som jag hittade idag. En 2:a mitt i city. 51 kvm. 4275 i hyra.
...Men... Jag räknar inte med någonting...!

....Men jösses vad skönt det skulle vara att få ett eget ställe...och inreda det helt själv... *drömma*.

Har jobbat natten med Roy... Och det var...som det alltid är att jobba med Roy... *stor suck*.... mental utmattning :P
Och sånt jäkla trams med att titta på friidrott mitt i natten.. Bah!

Idag var jag och handlade en gryta på coop... Har också ÄNTLIGEN skaffat mig ett MedMera kort... varför jag inte skaffat det tidigare vet jag inte... Don't ask...!...
Sedan köpte jag alla ingredienser som jag behövde för att göra minestrone soppa á la mig... Och den blev för övrigt Super god!
Har 5 portioner till de kommande dagarna. Kanonbra.

Nu jobbar jag yttligare 4 dagar... Eller ja, 2 dagar, två nätter...
Men... Då är jag iallafall ute och GÖR något.
Men så fort jag får flyttat till stan så ska jag anmäla mig på närmsta gym. Och få hit min cykel och cykla vart jag än ska...! Saknar det...!

Just nu...igen... är jag så otroligt uttråkad...
Jag har sett både Pretty Woman och Disney's Askungen ikväll... Sitter väl och väntar på CSI nu, i brist på annat...
Jag saknar att ha ett socialt liv...  Jag önskar att få ett HELT eget liv. BARA jag som bestämmer... Ett eget.. helt eget ställe att bo på... Där det är jag som bestämmer precis allt... Och har det precis som JAG vill ha det...
Komma och gå som jag vill... och inga spindlar... :/

...När jag vaknade i morse så var det blött på golvet igen... Bevisligen så har det regnat under natten eller morgonen... och läckt in under dörren igen...  :/   Bra att mina grejor är en bit från dörren iallafall!

Usch nej... Nu ska jag stänga datorn och se på CSI...

Hejdå.





.......

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag saknar också.
DIG! :) Den var du inte beredd på va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback