In another world. I like it there.

Jag är i en helt annan värld...
När jag lägger ifrån mig boken blir jag nästan irriterad! Känner att det är något som saknas...
Jag har spenderat större delen av dagen att läsa... jag KAN INTE lägga ifrån mig boken...
Jag skulle sova nu i eftermiddag, men Christine väckte mig och jag kunde inte somna om... så jag kastade mig in i boken igen och läste och läste och läste...
Vid en punkt var jag nästan redo att sjukanmäla mig för att avsluta boken ikväll!!!
Denna boken är så sjukt bra. Så sjukt spännande....

Boken ligger redan nerpackad i min väska... ska snart till jobb...
jag vill läsa klart den... Men ändå inte.. när den är klar... då är det slut!!  Och jag kämpar hårt för att inte läsa sista kapitlet... Jag vill ändå veta!!!

Men nu får J.K Rowling inte döda fler karaktärer... hon sa två till skulle dö i den sista... fel... TRE!! Och jag är inte klart än... Men jag har bara 200 sidor kvar... :(   :(    :(

AAARGH!!!!


...Jag skulle vilja vara i Harry Potter världen för alltid....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback