I brist på annat...

I brist på allt annat....
Hej. Denna dagen är så otroligt tråkig...
Jag jobbar i 2 timmars intervaller... på de två timmarna ska jag dela ut ett visst antal analys papper till kunderna... När den högen är slut så har jag rast...
...Högarna har tagit slut väldigt fort... Jag har haft 30 minuters rast nu... och har yttligare en timme innan nästa hög... *SIGH*

Och en likadan dag väntar imorgon... Men då ännu tråkigare tider... 12-22..... Palla....??
Fan fan fan!!!

Verkar inte som om det blir det rummet hos Jimmys mamma.... och det andra rummet ska Sandra titta på idag...  Sandra säger att jag har förtur om jag vill ha det... men hon är också i behov av någon stans att bo, så det känns ändå ruttet...

En arbetskamrat har dock en kompis som ska ut och resa typ i 9 månader... och jag eventuellt kan hyra den under tiden... MEN! Jag räknar inte med någonting... Ska inte ens förvänta mig ett svar...!
...Enda "problemet" är att det inte är förrän om en månad... Men men...

...Jag ser mer och mer fram emot att börja plugga till sjuksköterska/ambulans sjukvårdare.... Så jag funderar på att åka till USA redan i vinter... Om pengarna tillåter... I så fall kommer jag åka på ett turist visum i 3 månader... Vara hos Karol och Matthew ca 2 månader och sedan spenderar 1 månad att resa runt till alla möjliga ställen...!
 Sedan när jag är tillbaka så kommer jag söka skolor till nästa höst...  och jobba på bron fram tills dess... och i hopp om att börja linjen i Malmö, Lund eller Helsingborg...
...Eller Göteborg ? Stockholm ? Uppsala? Umeå???
...Eller i Oslo? Eller i USA? Jaja, jag ska söka på alla möjliga ställen... sen dår jagh se vart jag kommer in...!
Ska rå spara pengar... så ska det nog gå bra... ! Men jag tjänar ju grisbra just nu också...! + att jag har fördelen med att inte betala hyra....!

... Okej... så... hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback