Hemlös?

Det går bara åt helvete... så är det bara...

Hemlös snart? Ja, vi får väl se vad som händer. Satans helvetes jävla fan. Vilket sätt.
Letar allt vad jag orkar...
Caroline på jobb kanske kan fixa något åt mig....? DET vore ju för bra om DET blev av...!
Annars får det väl bli i närmsta soptunna...

Förtjänar inte jag något bra alls att hända mig?
På grund av detta nu så blir det antagligen ingen resa till vintern heller... Jag som hade börjat se fram emot att återvända till Kenya...
Note to self: Se aldrig fram emot någonting. EVER again!


Annars då?
5 nätter avklarade... Sista var jobbigast... segast... bah.
Sov ända til 15:10 idag.. det var inte helt fel.
Har varit och köpt en kalender idag. Kände att jag var i ett stort behov av en sådan. Köpte en Björn Borg väska igår för 140 kr. Kostade 250 innan.. Jätte fin. Me like reor.
Hittade också en sån stor sportbag på hjul... men priset var inte lika kul där... 1500...  Men men. Kommer inte ha något behov för en sån väska nu iallafall...!

Imorgon ska jag in till Malmö och köpa hårfärg... Ska bli mörkhårig igen... Trivdes i mitt ljusa hår i kanske 2 veckor.. men jag har insett att jag ska ha mörkt hår. Det är mycket snyggare. TYCKER JAG!
...Inga fler kommentarer tack. Det är jobbigt!

Jag köpte också The never ending story på DVD idag... 6 timmar med fantasy att se fram emot...!




...Jag vill ha en elbil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback