Fem nätter.

Tack tack tack Filip!
Fick hans natt pass fredag, lördag och söndag. Kan inte bli bättre. Ville inte ha de där passen jag hade innan *ångest*...
Så nu har jag 5 nätter att se fram emot istället...!

Idag har jag fått sova ut...första dagen på länge... Det var behövligt...
Och det var inte långt efter som jag vaknade då Damian ringde och frågade om jag ville byta med Fille...

Vet inte alls vad jag ska göra idag... Men än att läsa Harry Potter då...
Funderar på HBG... eller om jag ska ta det imorgon ?  Vi får se... Dagen är fortfarande ung...



..... Jag ska åka någonstans i vinter.. och beroende på hur mycket pengar jag får ihop... ja, vi får se helt enkelt... men jag har en del förslag för mig...!
Kenya?
Thailand?
Sydafrika?
Spanien?
Italien?

...Ja, vi får se som sagt...!


....Harry Potter.


Hejdå.




Kommentarer
Postat av: Anna

Tjipp din plipp! Om du tar dig till hbg imorgon så har jag två timmar att slå ihjäl mellan jobb och träning (som blir av under förutsättning att jag inte har känningar i halsen då..) annars har jag fler timmar att döda :) Vad säger du? Lockad? Inte? Tackdå ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback